خوش امدین( اینجا هیچ حرف بدی تائید نمیشه)
خاطرات عروسک کوچولو
دست نوشته های دختر عروسکی
درباره وبلاگ


به خاطرات عروسک کوچولو خوش امدید من انیسا هستم،متولد8/6/1378 امیدوارم ساعات خوشی رو در این وبلاگ سپری کنید دوستان عزیز خوشحال میشم منو با نظراتتون همراهی کنید.



کد ساعت -->
نويسندگان
عروسک کوچولو

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 24 / 6 / 1398برچسب:, :: 15:35 :: نويسنده : عروسک کوچولو

سلام دوستای خوبم به خاطرات عروسک کوچولو خوش اومدین

 امیدوارم از مطالبی که براتون میذارم بهترین استفاده رو بکنین

به زبون دیگه امیدوارم وبلاگم به دردتون بخوره

خوشحال میشم منو با نظراتتون

همراهی کنین



نظرات شما عزیزان:

ساعت15:50---5 مهر 1391

لینکی

پاسخ عروسک کوچولو:مخسی خوشملم



سیامک
ساعت23:20---31 شهريور 1391
انیسا جان وب بامزه ای دارین

خوشحال میشم اگه بتونیم بیشتر باهم آشنا بشیم.

به وبلاگ من سر بزن منتظرت تماستون هستم
پاسخ عروسک کوچولو: ممنووووونم نظر لطفتونه


amin
ساعت0:55---28 شهريور 1391




عشق یعنی شب نیایش با خدا









تا طلوع صبح دلتنگی دعاعشق یعنی آه دیگر پشت آه









سوز دل را پرکشاندن تا به ماه



عشق یعنی گریه های بی صدا









چشم خیس دختری دور از نگاه



عشق یعنی لحظه های انتظار









دل به فردا بستن و روز بهار



عشق یعنی بارش از دیده چو ابر بهر دیدار دوباره باز صبر



عشق یعنی بهترین حس نیاز









سوی تنها خالق هستی نماز



عشق یعنی این منه دیوانه وار





کرده ام خود را فدای عشق یار









خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی

اگر دوست داشتید منو با اسم تنهاترین عشق روزگار بلینک و بهم خبر بده تا منم شما رو لینک کنم حتما

مرسی
پاسخ عروسک کوچولو:دوست خوبم ممنون از نظرت من شما رو با نامی که خواستی لینکیدم شما هم اگه دوست داشتی منو با نام خاطرات عروسک کوچولو بلینک و خبرشو بهم بده


ساعت21:31---26 شهريور 1391
پس لینکم کو؟؟؟؟؟؟پاسخ عروسک کوچولو:گریه نکن نمیدونم چه بلایی سر لینکت اومده واسه همین دوباره می لینکمت

مسعود
ساعت15:17---26 شهريور 1391
سلام. رک بگم که وبلاگت قشنگه



به سایت منم سر بزن منم قول میدم همیشه اینجا سر بزنم.



اینم سایت من. برو توش تا بفهمی چیه؟



www.FaseleHa.ir
پاسخ عروسک کوچولو:ممنون


ساعت1:03---26 شهريور 1391

سلام دوستم وب خوبي داري ب منم سر بزن همو لينك كنيم

پاسخ عروسک کوچولو:حتما



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: